Litet av varje

Eftersom jag är inte skrivit i bloggen på väldigt länge så blir det  här ett litet sammandrag av sista månaden.
Först så har Oliver blivit pappa till fyra fina valpar, tre tikar och en hane, hos kennel Azlandos.
Har inga foton på valparna än men skall ta med kameran nästa gång jag åker och tittar på de små.

I helgen var vi på utställningen Norrbottens vackraste hund där Olivia ställde Oliver.
Hon visade honom jättefint och de placerade sig som BIM.


Oliva med Oliver i full fart

Och snygg uppställning.


Oliver möter Kråkeslottets Lady Di som blev BIR och BIG2 och därmed
vann en plats till kvällens final.

Tack Linda för fotona på Olivia och Oliver.

Den 22:a och 23:e oktober reste jag och Linda till Norge  och utställning i Lethohallen.
Under vistelsen bodde vi hos Lindas goda vän Lisbeth som gästvänligt inhyste oss.
Jag hade i vanlig ordning ingen kamera med denna gång heller och får tacka Linda för fotona.
Tack också Lisbeth för att gästvänligt mottagande.

På lördagen blev resultatet för Oliver Excellent med CK och  Tiffany vann öppenklassen men Excellent men fick inget CK den dagen.


Här Linda och Oliver som ställer Oliver på bordet för domaren Jean Lawless

Tiffany granskas.

Söndagens resultat blev lite bättre då Oliver placerade sig som 4:a med Reserv-Cert.
Tiffany kom 2a i öppenklass med Excellent och CK.


Jag och Oliver.


Och jag och Tiffany.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0